Didaktika biochemie (a organické chemie)
Katedra učitelství a didaktiky chemie, Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Vyučující: RNDr. Milada Teplá, Ph.D.; RNDr. Ing. Petr Distler, Ph.D. et Ph.D.
Úkol 1: Projděte si databázi videí ve sdíleném dokumentu a každý(á) doplňte o tři svá oblíbená videa do výuky (opět nemusí být jen organická chemie)
***********************************************************
Úkol 2: Vyhledat vhodné výukové video (zaměřené na organickou chemii / biochemii), k videu vytvořit adekvátní pracovní list. Úkol vypracovávejte s vazbou na didaktický cyklus CMIARE.
Inspirací může být přípravus Veroniky Vӧlklové, pusťte si navrhované video o DDT – viz 3. VH z přípravy Veroniky Vӧlklové. Sestavte záznamový arch: u metody Jedno slovo napíšete jedno slovo, které Vás s daným dokumentem napadá. Do záznamového archu dále vytvoříte tabulku (metoda I.N.S.E.R.T.), ve které napíšete pozitiva, negativa, nejsilnější okamžiky a otázky k dokumentu. Budete-li mít zájem, můžete navrženou hodinu okomentovat (z didaktického hlediska).
NEZkreslená věda II: 8. Proteosyntéza - od DNA k proteinu autor: Věra Andrlíková, Metodika + pracovní list |
---|
NEZkreslená věda II: 1. Co je to fotosyntéza? autor: Alžběta Baudyšová, Video + metodika |
autor: Henrich Jenčuš, Video + metodika, Zpětná vazba k videu (hodnotil: Jaroslav Stránský) |
autor: Hana Kuncipálová, Video + metodika, Pracovní list k videu |
autor: Veronika Matějčková, Video + metodika, Pracovní list k videu |
autor: Lucie Mauleová Henková, Video + metodika |
autor: Jaroslav Stránský, Video + metodika |
autor: Radejk Žídek, Video + metodika, Pracovní list k videu |
Milada Teplá, e-mail: rostejnskamilada@seznam.cz, milada.tepla@natur.cuni.cz