Výuková videa

Databáze výukových videí

Úkol 1: Projděte si databázi videí ve sdíleném dokumentu a každý(á) doplňte o tři svá oblíbená videa do výuky (opět nemusí být jen organická chemie)

***********************************************************

Úkol 2: Vyhledat vhodné výukové video (zaměřené na organickou chemii / biochemii), k videu vytvořit adekvátní pracovní list. Úkol vypracovávejte s vazbou na didaktický cyklus CMIARE.

Inspirací může být přípravus Veroniky Vӧlklové, pusťte si navrhované video o DDT – viz 3. VH z přípravy Veroniky Vӧlklové. Sestavte záznamový arch: u metody Jedno slovo napíšete jedno slovo, které Vás s daným dokumentem napadá. Do záznamového archu dále vytvoříte tabulku (metoda I.N.S.E.R.T.), ve které napíšete pozitiva, negativa, nejsilnější okamžiky a otázky k dokumentu. Budete-li mít zájem, můžete navrženou hodinu okomentovat (z didaktického hlediska).

NEZkreslená věda II: 8. Proteosyntéza - od DNA k proteinu

v

autor: Věra Andrlíková, Metodika + pracovní list

NEZkreslená věda II: 1. Co je to fotosyntéza?

autor: Alžběta Baudyšová, Video + metodika

Chemická sopka, verze 2

autor: Henrich Jenčuš, Video + metodika, Zpětná vazba k videu (hodnotil: Jaroslav Stránský)

Fotosyntéza

autor: Hana Kuncipálová, Video + metodika, Pracovní list k videu

Plasty

autor: Veronika Matějčková, Video + metodika, Pracovní list k videu

Nilered: Making Soap

autor: Lucie Mauleová Henková, Video + metodika

Lipidy

autor: Jaroslav Stránský, Video + metodika

Kadmium
Grafit
Bioplasty

autor: Radejk Žídek, Video + metodika, Pracovní list k videu

 
 

 

 

Milada Teplá, e-mail: rostejnskamilada@seznam.cz, milada.tepla@natur.cuni.cz