Materiály:
   	    
      Didaktické poznámky
      Prezentace
      Didaktický test - zadání
      Didaktický test - řešení
      Komentáře k vytvořeným materiálům
      Milada Teplá (1.12.2016):
      
        - Líbí se mi propojení každodenního života s probíraným učivem.
 
        - Chválím za demonstrační pokus - budete ho předvádět? Jsem zvědavá na badatelské zpracování - z didaktických poznámek není moc patrné.
 
        - Obsah látky adekvátní jedné VH na SŠ.
 
        - Moc nechápu puzzle a hodnocení, dozvíme se při realizaci.
 
        - Test - játra jsou významným zdrojem vitaminu A (nejednoznačné odpovědi). Bodové hodnocení přepočítat na % (rychleji se v tom člověk orientuje).
 
      
      Dana Rédrová (1.12.2016):
      
        - Těším se na hru – puzzle. Připadá mi, jako velmi vhodná metoda na zapamatování. („Co vidím, to si pamatuji.“)
 
        - Výklad látky - obsahuje vše, co má.          
 
        - Test: je vidět pedagogickou zkušenost. Zvládnutí testových otázek představuje solidní znalosti o vitamínech, které mají šanci „setrvat v mozku studentů“ dlouho, snad navždy. To by podle mě měla být hlavní snaha pedagoga na středním stupni všeobecného vzdělání.          
 
        -  Příprava je doplněna didaktickými poznámkami, které umožní učit téma i „neodborníkům“ při nenadálém suplování.          
 
        - Příprava je podle mě zdařilá. Testové otázky míří na jádro věci.
 
      
      Eva Zborníková (3.12.2016):
       
         - přehledné a výborně zpracované didaktické poznámky
 
         - názorná prezentace (bude se pouštět nebo psát zápis na tabuli?)
 
         - líbí se mi nápad puzzle – mládež zabaví a snad si i něco zapamatují 
 
         - přítomnost jasného a názorného experimentu 
 
         - mnemotechnickou pomůcku na vit.rozp.v tucích jistě studenti ocení :-) 
 
         - látka mi na 3.ročník sš přijde málo podrobná (více bych rozvedla vit.skupiny B, provitamíny,...) 
 
         -  experiment mi přijde také vhodnější na zš než sš (že by student rok před maturitou nevěděl, že olej plave na vodě a nemísí se s ní?) 
 
         - výhrady k faktické stránce: zdroje a hypovitaminosy některých vitaminů jsou nepřesné (křeče jsou způsobeny hlavně elektrolytickou nerovnováhou – Mg, Na, K), nezmíněny nejdůležitější funkce některých vit. (E,C-antioxidant), pár slov k hodně diskutované B12 
 
         - zdůraznila bych (obvláště v tomto dietářském věku), že omezení tuků ve stravě může vést k nedostatku vit. rozp. v tucích v organismu
 
       
       Andrea Chybová (5.12.2016):
      
        - příprava je detailně zpracovaná, na jejím základě může odučit i suplující učitel (i nechemického zaměření)
 
        - líbí se mi zařazení pokusu, puzzle – pro udržení pozornosti studentů          
 
        - hezky zpracovaná pojmová mapa pro zapamatování a propojení základních znalostí o vitamínech          
 
        - test odpovídá probírané látce