Materiály:

Didaktické poznámky
Čokoládový úkol
Didaktický test
Komentáře k vytvořeným materiálům
Milada Teplá (1.12.2016):
- Chválím za prolínání výkladu s demonstračními pokusy a za zařazování poznatků z každodenního života.
- Časové rozložení hodiny odpovídá středoškolskému vzdělávání.
- Úkol je zajímavý. Co z něho vyplývá?
- Test: na sš je poměrně lehký i jeho hodnocení. Obodování by bylo lepší přepočítat na %. položka č. 10 - tam může žák napsat téměř cokoliv. Vůbec netuším, jak jsou body rozvrženy.
Dana Rédrová (2.12.2016):
- Opakování sacharidů pomocí křížovky je, myslím, dobrý nápad. Dovedu si představit, že by mohl zabrat i na méně aktivní žactvo.
- Výklad je vyčerpávající. Nemám co dodat.
- Test je dobrou revizí znalostí. Formulace otázky č.3 se mně zdá zbytečně dlouhá, podrobně vyložený problém se mně zdá nepřehledný pro pochopení zadání v nervozitě psaní testu.
- Otázky č. 1-3 se mi oproti zbytku zdají jednodušší. Bodové hodnocení by asi mohlo být diferencovanější .
- Nápad s testem čokolád je zajímavý. Vychovává a rozšiřuje povědomí o rozdílnosti toho,co jíme – umět správně číst složení potravin je důležité, avšak málokdo to dělá. Jednička s hvězdičkou.
- Hodně se mi líbí praktická ukázka. Lépe si pamatuji, co sám znám – tuky přece zná každý..
Eva Zborníková (3.12.2016):
- opakování formou křížovky je skvělý nápad
- průběžné opakování podstatných informací během hodiny
- přínosná diskuse - tuk není „strašák“
- srovnání čoklolád bude asi bavit
- celkově obsahově „tak akorát“, mně by se taková hodina líbila
- u esenciálních MK bych zmínila omega-3 a -6 (pozn. pod čarou – s tou linolenovou je to tak, jak píše Vodrážka, jen málokdy těch omega-6 přijmeme tolik,aby bylo nazbyt na syntézu -3, protože se z nich musí syntetizovat ještě jiné látky)
- test mi přijde spíše jako „záchranný“ na vylepšení známky pro propadající jedince :-)
Ivana Matějovicová (4.12.2016):
- Motivační úvod pomocí křížovky je dobrý nápad.
- Příprava je detailně zpracovaná, co se týče průběhu VH na SŠ.
- Poznámky stručné, jasné, dostačující, chválím.
- Líbí se mi zpestření hodiny testem čokolád.
- Test - jako pětiminutovka dobře zvolený ( první otázky lehčí, nezaberou tolik času na správnou odpověď).