Materiály:
Příprava na VH (doc)
Test (doc)
Příprava na VH
Komentáře k vytvořeným materiálům
Milada Teplá (13.12.2015):
- Časový harmonogram je logický a srozumitelný. Časové rozložení bych uváděla dle minut, ne dle 1. VH.
- V přípravě na VH mi chybí uvedení biochemického obsahu. Jako učitel bych si musela všechen biochemický obsah vyhledat v literatuře, abych věděla, co mám učit.
- Uvádíte, že žáci dostanou domácí úkol. Nikde jsem nenašla zadání tohoto úkolu.
- Test - pozor enzymy nejsou jen bílkovinové povahy - co např. ribozym?
Adéla Baptistová (17.12.2015):
- Nejvíce se mi líbí "ucelenost",tedy "přehled" v enzymech, mám pocit, že by si v tom takto žáci opravdu udělali jasno. (Mě to třeba na sš chybělo...). U toho mě napadá jen jedno úskalí, a to, aby se z toho nestal jen výčet informací, který se pak budou muset naučit nazpaměť. V této formě je to fajn, že se jich to týká (když je to v těle), tak toho bych nejvíc využila.
- Test je podle mě optimální.
Hana Kadlecová (27.12.2015) - komentáře sepsány po výstupu:
- přehledný a praktický zápis
- srozumitelné podání učiva
- přidat na důrazu hlasu
- pěkná příprava
Marie Martinisková (16.12.2015):
- Příprava - téma "klasické", ovšem zase netradičně pojaté se zaměřením na zdravovědu (konkrétně výživu), což žáky zase vede k jakémusi propojení pojmů z hodin a běžným životem, nejedná se pak jen o prázdné špatně uchopitelné pojmy.
- Pracovní list - jasně zadaný, opět oceňuji otázku na doplňování pojmů do obrázků a nikoliv jen vypisování definic na klasické otázky.
- Test - Poupravila bych ot. 4 "Jaké rostlinné enzymy znáte? Jaké využití pro člověka mají?", resp. bych doplnila třeba limit, kolik enzymů je třeba vypsat. V přípravě je rostlinných enzymů zmiňováno několik, tak třeba definovat, že stačí vypsat 2. Jinak test jasně zadaný, dobře sestavený.
Jiří Šimůnek (17.12.2015):
- Obvyklé téma propojené s trávením a potravou - pěkné. Pravděpodobně
trochu nad rámec ale to vůbec nevadí.
- Stručný, hezký pracovní list k utřídění pojmů.
- Test mi přijdej dobře sestavený.