Bc. Andrea Pfeifferová - Trávení přírodních látek

Materiály:

Didaktické poznámky (příprava na VH) a literatura (doc)

Teoretické podklady (doc)

Pracovní list (doc) - zadání

Pracovní list (doc) - řešení

Tabulka (doc)

Test A (doc)

Test B (doc)

Komentáře k vytvořeným materiálům

Lucie Papírníková (26.12.2014):

  1. Příprava má dle mne všechny náležitosti, které by měla mít.
  2. Oceňuji časové rozvržení a teoretické podklady.
  3. Test se bude jistě dobře opravovat, tabulka mi přijde nejtěžší částí testu, zbytek je dle mě lehounký.
  4. Pracovní list, je krásný, barevný, logicky poskládaný, ten Ti závidím ! :-) (Sama jsem totiž nepřišla na to, jak ho na své téma napasovat.)
  5. Těším na provedení!

Tereza Krchová (26.12.2014):

  1. Příprava obsahuje všechny didaktické poznámky, které by měla obsahovat.
  2. Průběh hodiny je jasně strukturovaný, příprava obsahuje i přibližné časové rozvržení, takže by se podle ní dalo snadno učit.
  3. Líbí se mi úkoly v pracovním listu (sestavení jídelníčku atd.), žáci nebudou jen tupě doplňovat do listu.
  4. Test obsahuje otázky, na které by měli být žáci schopni odpovědět bez větších problémů, s hodnocením souhlasím.

Karolína Sezemská (28.12.2014):

  1. Příprava a teoretické podklady v pořádku, líbí se časové rozvržení. Výtku bych měla k cíli "žák aplikuje znalosti o funkci vitaminů" (nějak mi chybí jak, na co?)
  2. Testík mi přijde lehčí, chválím dvě varianty. Výtka - mucin není jen v ústech a peristaltické pohyby nevykovává jen jícen.
  3. Pracovní list je moc pěkný, moc se mi líbí práce s tabulkou.

Milada Teplá (28.12.2014):

  1. Příprava na VH je sepsaná srozumitelně, promyšleně. Cíle a časové rozložení jsou adekvátní. Logické.
  2. Stupnice - za sebe bych kromě bodového rozložení uvítala i procentuální rozdělení (platí nejen pro Vás).
  3. Test je jednoznačný. Jen amylasa se kromě v ústech produkuje i v pankreatu (pankreatická amylasa) a je uvolňována do dvanáctníku (místo působení).
  4. Pracovní list je nápaditý. U otázky 1 a 2 chybí řešení.

Eliška Tvarohová (4.1.2015):

  1. Příprava je hezky rozvržena, kladně hodnotím didaktický přístup k přípravě - vypsány opěrné pojmy i nové pojmy.
  2. Začátek hodiny je vymyšlený nápaditě, jen nevím, zda-li si všichni sednou až jeden z nich zodpoví otázku nebo až každý zodpoví otázku. To by předpokládám trvalo déle než 5 minut.
  3. Celá příprava na hodinu je zaměřena na všední život, což mi je ve výuce neoblíbené chemie opravdu sympatické.
  4. Na konci přípravy je opakování, určitě je vhodné, jen bych doplnila co to znamená. Pokud otázky na probrané učivo, tak by se klidně hodily doplnit, ale předpokládám, že každý učitel to zvládne i bez toho :-)
  5. Pracovní list je fenomenální a opět plný nápadů a zajímavostí.
  6. Test je opět hezky rozvržen, nejvíc se mi líbí otázka č. 3.

 

Milada Teplá, e-mail: rostejnskamilada@seznam.cz, milada.tepla@natur.cuni.cz