Materiály:

Didaktické poznámky a literatura (pdf)
Peptidy doplněk (pdf)
Peptidy - poznámky k výkladu (pdf)
Tabulka aminokyselin (pdf)
Didaktický test (pdf)
Komentáře k vytvořeným materiálům
Karolína Sezemská (15. 12. 2014):
- Moc se mi líbí příprava (čitelná přehledná), obrázky pro studenty jsou vhodně zvolené.
- U testu se mi líbí, že zkoušíš to, co máš v přípravě, chválím dvě varianty (a promíchání shodných otázek).
Otázky jsou přiměřeně náročné, testík se bude dobře opravovat, s hodnocením souhlasím.
Lucie Papírníková (16. 12. 2014):
- Téma hodiny je pěkně strukturované, v rozsahu sš.
- Chválím časové rozvržení i pěkně zvolené obrázky.
- Jediné, co bych ještě do přípravy přidala je popis pokusu. Je sice známý, ale i tak. Je ale vidět, že jsi si dala práci a jsem ráda, že jsi zahrnula seznam potřebných chemikálií.
- Test je příjemný, krátký, odpovídající šíři tématu, příjemný na opravování :)
- Krásná příprava!
Eliška Tvarohová (16. 12. 2014):
- Moc se mi líbí zpracování celé přípravy, která obsahuje veškeré didaktické náležitosti (did. pomůcky, cíle…), je vypracována přehledně a podle manuálu pro učitele by se podle toho dala určite vést hodina.
- Zároveň se mi moc líbí test, který obsahuje různé typy otázek. Takový druh testu mi připadá lepší i pro studenty, protože každému studentovi sedí jiný druh otázek, takže by se v něm mohl každý alespoň někde chytit.
- Zároveň mi připadá, že Terko vystihla naprosto shodnou náročnost obou testů a prohození některých otázek je taky dobře rafinovaný záměr.
- Pěkné jsou i obrazové přílohy. Napadlo mě, že by mohlo být pro studetny i zajímavé, kdyby se jim peptidové vazba či cis/trans orientace ukázala v chemsketchi, kde se s molekulou dá pěkně otáčet a je to zase trošku změna oproti papíru.
- V přípravě mi jen chybí návod na ten pokus, ač ho všichni známe a někde máme, já bych ho uvítala i v té přípravě.
- Příprava se mi celkově líbí a rozhodně by se podle ní dalo krásně učit.
Andrea Pfeifferová (17. 12. 2014):
- Pečlivě rozpracované didaktické poznámky.
- Průběh hodiny dobře sestavený.
- Poctivě zapsány všechny literární zdroje.
- Obsah učiva v ideálním rozsahu.
- Test vhodně zpracován, obě varianty jsou na stejné úrovni. Souhlasím s Terkou, že je zbytečné, aby si pamatovali jak vypadají jednotlivé AMK.
- Celkově nemám přípravě co vytknout a těším se na její reálnou podobu.
Milada Teplá (15. 12. 2014):
- Velmi zdařilá příprava na vyučovací hodinu.
- Test je jednoznačný, jen bych možná nedávala do obou variant stejné aminokyseliny (při tvorbě dipeptidu), především pokud budou mít k dispozici vzorce všech aminokyselin. Klasifikační stupnice mi přijde mírná.
- Obsah je na úrovni středoškolské chemie.
- Poznámky psané rukou jsou čitelné, srozumitelné a logicky uspořádané.