
Materiály:
Příprava na VH (doc)
Komentáře k vytvořeným materiálům
Milada Teplá (13.12.2015):
- Časový harmonogram je logický a srozumitelný. Časové rozložení bych uváděla dle minut, ne dle 1. VH.
- Chválím za zařazení motivačního videa.
- Pracovní list je zajímavý a pěkně zpracovaný, avšak chybí řešení.
- V přípravě na VH mi chybí uvedení biochemického obsahu. Jako učitel bych si musela všechen biochemický obsah vyhledat v literatuře, abych věděla, co mám učit.
- Gen není úsek kódující jednu aminokyselinu.
- Test - chybí řešení a klasifikační stupnice. Zadání srozumitelné.
Iveta Tichá (13.12.2015):
- Velmi se mi líbí video - je to srozumitelné a postačující na celou problematiku transkripce a translace. Jsou tam i další videa od NEZkreslené vědy, takže je to určitě inspirace i pro nás ostatní.
- Výklad látky - obsahuje vše, co má.
- Pracovní listy - pěkné, vhodné na procvičování. Je vypíchnuto to důležité, co mají odnést.
- Test - velmi dobrá 1. otázka - popis částí nukleových kyselin. Asi mi trochu chybí řešení, ale jinak nemám výhrady.
- Velmi hezky zpracované.
Adéla Baptistová (17.12.2015):
- Materiály všechny pěkné, ani nevím ,co bych k tomu napsala. Jediné, co mě u čtení napadlo je, že si nedokáži představit dle toho učit, ale jako zápisky do sešitu, je to paráda!
- Video také skvělé.
Všem přeji pohodový konec týdne a v pátek se těším naviděnou
Marie Martinisková (16.12.2015):
- Příprava - klasické téma, příprava je osnovou, nikoliv výkladem (což nemusí být nutně na škodu).
- Pracovní list - jako člověku, kterému se pletou pojmy "nukleotid" a "nukleosid" bych třeba spíše dávala obrázky k těmto pojmům. Tedy ne vysvětlit je, ale přiřadit k obrázkům.
- Test - postrádám bodové hodnocení a přijde mi dost stručný na 3. ročník gymnázia.
(pozn. u Hančiny prezentace mám problém s tabulkou a jak v počítači, tak při tisku to vypadá, že mám dvě tabulky přes sebe a něco je špatně, takže dost možná jsem neshlédla vše)
Jiří Šimůnek (17.12.2015):
- Výklad obvyklého tématu, možná je toho až příliš na 45 min, bude
záležet na detailnosti. Pro učitele by bylo vhodné více informací. Hezké
video.
- Pracovní list i test se mi velmi líbí, vypadá hezky, propracovaně.