Adéla Baptistová - Téma

Materiály:

Příprava na VH (doc)

Biochemický obsah - část 1., část 2., část 3., část 4., část 5.

Komentáře k vytvořeným materiálům

Milada Teplá (13.12.2015):

  1. V přípravě na VH mi chybí uvedení biochemického obsahu. Jako učitel bych si musela všechen biochemický obsah vyhledat v literatuře, abych věděla, co mám učit. Jediné, co je zmíněno, je osnova.
  2. U pracovního listu chybí řešení. Chybí metodika - jak bude učitel s PL pracovat - jaké jsou jeho cíle? Jaká je jeho funkce?
  3. U testu chybí řešení a klasifikační stupnice. U 1. otázky - je správná odpověď b) nebo c)? Zadání úloh je jednoznačné a srozumitelné.

Hana Kadlecová (27.12.2015) - komentáře sepsány po výstupu:

  1. zjednodušit zápisky
  2. nesnažit se říct všechno najednou :), člověk se pak často zamotá
  3. pečlivá příprava, prezentace, video (obdivuju, jak to máš vždycky krásně připravené :)

Marie Martinisková (16.12.2015):

  1. Příprava - samotná příprava není zase tolik rozpracovaná, je to spíše jen osnova výkladu. Líbí se mi zvolené téma, hlavně video s působením nikotinu na mozek a přesah tématu jak do biologie, tak to výchovy ke zdraví.
  2. Pracovní list - krátký, stručný, ale jasný.
  3. Test - trochu mám problém s otázkou č.6 "Vysvětli tolerance k návykové látce" - na první pohled jsem nepochopila, na co se učitel ptá, takže bych zvážila přeformulování otázky. Jinak je test sestavený dobře, je tam od všeho trochu - chemická podstata, přesah do klasické organiky (ot. č. 2) až po aplikace a zdravovědy. Také by bylo vhodné si nastavit bodové hodnocení.

Jiří Šimůnek (17.12.2015):

  1. Zajímavé téma, hezké video. Možná by se hodilo více informací pro učitele.
  2. Pracovní list je určitě hezká pomůcka na utřídění informací.
  3. Souhlasím s Marií, že otázka č.6 je trochu zavádějící.

Iveta Tichá (14.12.2015):

  1. Video - líbí se mi, obohacuje výklad, pěkně vysvětluje působení nikotinu.
  2. Příprava - hezky zvolené, ne až tak obvyklé téma, navíc ve spojení se závislostí má mezioborový přesah.
  3. Pracovní list - pěkný, shrnující a ucelující znalosti, možná bych třeba přidala i chemické struktrury, jak vypadají jednotlivé skupiny (purinové, tropanové,..)
  4. Test - testuje to, co by si žáci měli odnést, jasný a stručný.

 

 

Milada Teplá, e-mail: rostejnskamilada@seznam.cz, milada.tepla@natur.cuni.cz