Materiály:
Příprava na VH (doc)
Biochemický obsah - část 1., část 2., část 3., část 4., část 5.
Komentáře k vytvořeným materiálům
Milada Teplá (13.12.2015):
- V přípravě na VH mi chybí uvedení biochemického obsahu. Jako učitel bych si musela všechen biochemický obsah vyhledat v literatuře, abych věděla, co mám učit. Jediné, co je zmíněno, je osnova.
- U pracovního listu chybí řešení. Chybí metodika - jak bude učitel s PL pracovat - jaké jsou jeho cíle? Jaká je jeho funkce?
- U testu chybí řešení a klasifikační stupnice. U 1. otázky - je správná odpověď b) nebo c)? Zadání úloh je jednoznačné a srozumitelné.
Hana Kadlecová (27.12.2015) - komentáře sepsány po výstupu:
- zjednodušit zápisky
- nesnažit se říct všechno najednou :), člověk se pak často zamotá
- pečlivá příprava, prezentace, video (obdivuju, jak to máš vždycky krásně připravené :)
Marie Martinisková (16.12.2015):
- Příprava - samotná příprava není zase tolik rozpracovaná, je to spíše jen osnova výkladu. Líbí se mi zvolené téma, hlavně video s působením nikotinu na mozek a přesah tématu jak do biologie, tak to výchovy ke zdraví.
- Pracovní list - krátký, stručný, ale jasný.
- Test - trochu mám problém s otázkou č.6 "Vysvětli tolerance k návykové látce" - na první pohled jsem nepochopila, na co se učitel ptá, takže bych zvážila přeformulování otázky. Jinak je test sestavený dobře, je tam od všeho trochu - chemická podstata, přesah do klasické organiky (ot. č. 2) až po aplikace a zdravovědy. Také by bylo vhodné si nastavit bodové hodnocení.
Jiří Šimůnek (17.12.2015):
- Zajímavé téma, hezké video. Možná by se hodilo více informací pro
učitele.
- Pracovní list je určitě hezká pomůcka na utřídění informací.
- Souhlasím s Marií, že otázka č.6 je trochu zavádějící.
Iveta Tichá (14.12.2015):
- Video - líbí se mi, obohacuje výklad, pěkně vysvětluje působení nikotinu.
- Příprava - hezky zvolené, ne až tak obvyklé téma, navíc ve spojení se závislostí má mezioborový přesah.
- Pracovní list - pěkný, shrnující a ucelující znalosti, možná bych třeba přidala i chemické struktrury, jak vypadají jednotlivé skupiny (purinové, tropanové,..)
- Test - testuje to, co by si žáci měli odnést, jasný a stručný.